ΥΕΠΔ2. Παρεμβατικές Δράσεις (εργαστήριο)

Διδακτικό Προσωπικό

Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος

Περιεχόμενο Μαθήματος

Οι φοιτητές/τριες ενθαρρύνονται να εκφραστούν και να ερευνήσουν στο πλαίσιο παραγωγής του έργου τους, συνδυάζοντας μια ευρεία κλίμακα εικαστικών μέσων, όπως: την χρήση υπολογιστή ως εικαστικό εργαλείο και ως ολοκληρωμένο περιβάλλον εργασίας. Εικονική, Επαυξημένη και Μεικτή Πραγματικότητα. την χρήση κατασκευών και εγκαταστάσεων, του Video,  της Performance Art (των Επιτελεστικών Καλλιτεχνικών Δράσεων), το σχέδιο και των άλλων «παραδοσιακών» μέσων, την φωτογραφία κλπ.

Δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στον τρόπο παρουσίασης του εικαστικού καλλιτεχνικού έργου, στην ανάπτυξη θεωρητικής έρευνας  και στην ανάπτυξη της προσωπικής καλλιτεχνικής έρευνας. 

Δίνεται ιδιαίτερη έμφαση  τόσο στην αυτόνομη όσο και στην συνεργατική παραγωγή καλλιτεχνικού έργου.

Οι φοιτητές/τριες παρουσιάζουν την εξέλιξη της εργαστηριακής τους έρευνας σε τεχνικό και σε θεωρητικό επίπεδο, ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Παράλληλα παρουσιάζονται και αναλύονται από τους/τις διδάσκοντες/ουσες ή από προσκεκλημένους/ες καλλιτέχνες, έργα σύγχρονων καλλιτεχνών, καθώς και προβολές ντοκιμαντέρ, συνεντεύξεων κτλ.

Μαθησιακά Αποτελέσματα

Οι φοιτητές/τριες, με την ολοκλήρωση του μαθήματος, αναμένεται:

  • Να αποκτήσουν περαιτέρω ικανότητες ανάπτυξης και αξιολόγησης των διαδικασιών της καλλιτεχνικής πρακτικής.
  • Να αποκτήσουν δεξιότητες ανεξάρτητης έρευνας τις οποίες θα αξιοποιούν αποτελεσματικά.
  • Να αποκτήσουν τις απαιτούμενες επαγγελματικές ικανότητες για την ατομική δημιουργική πρακτική.
  • Να αναπτύξουν περαιτέρω στρατηγικές και να αξιοποιούν την εμπειρία, την φαντασία και την δημιουργικότητα με την κατάλληλη επιλογή μέσου.
  • Να αναπτύξουν τα προσωπικά τους κριτήρια αξιολόγησης και εξέλιξης του καλλιτεχνικού έργου.
  • Να έχουν την ικανότητα να θέτουν ερωτήματα και να τοποθετούν σε εννοιολογικό πλαίσιο το προσωπικό τους έργο όσο και το έργο άλλων.
  • Να εκφράζουν με σαφήνεια τις θέσεις τους στα πεδία της τέχνης και του πολιτισμού.
  • Να δημιουργούν, να υποστηρίζουν, να διαχειρίζονται και να παρουσιάζουν το καλλιτεχνικό τους έργο σε επαγγελματικό επίπεδο.
  • Να έχουν την ικανότητα να διατυπώνουν με καθαρότητα τις προθέσεις, τα νοήματα και τις έννοιες του έργου τους σε εξειδικευμένο και μη εξειδικευμένο κοινό.
  • Να μπορούν να εξετάζουν και να αξιολογούν σωστά τις διαθέσιμες κατευθύνσεις για την εξέλιξή τους.
  • Να έχουν την δυνατότητα να παρουσιάζουν το προσωπικό καλλιτεχνικό έργο στην δημόσια σφαίρα.
  • Να καλλιεργήσουν κριτική αντίληψη των σύγχρονων εξελίξεων, συλλέγοντας πληροφορίες από την πρώτη γραμμή των πεδίων μάθησης.
  • Να επιδεικνύουν μια σειρά δεξιοτήτων, τεχνικών και εξειδικευμένης έρευνας, υψηλού επιπέδου.
  • Να διαπραγματεύονται, να επιχειρηματολογούν και να αλληλεπιδρούν αποτελεσματικά σε ομαδικό επίπεδο για την εκκίνηση δραστηριότητας.
  • Να προβλέπουν και να προσαρμόζονται σε διαφορετικά πλαίσια και στις διαφορετικές συνθήκες της δημόσιας σφαίρας.
  • Να αυτο-αξιολογούνται και να είναι υπεύθυνοι για την συνεχή ακαδημαϊκή και επαγγελματική τους ανάπτυξη.